Bobbys !

Vet ni vem bobby är?
Frisören alltså....

Jag har länge gått och funderat på att köpa hans schampo och balsam...
jag gjorde det för några veckor sedan.
Usch vilken besvikelse !!

Jag tycker att ett schampo skall vara lite krämigt och lukta gott!
Bobbys var tunt och luktade åketråk!!!




Jag varierar ofta märken på mitt schampo och balsam, men aldrig "icas schampo" eller "Coop balsam"
Jag varierar mellan Vo5, Dove, tressemmé, Fruktis mfl......
Men ALLTID så inser jag att det bara finns ett som jag gillar!!!

GARNIER RESPONS !!!





Vilket använder du?




Postat av: kusin j

oooo, schampon är så himla härligt ämne tycker jag! jag använder tigi bead heads dumb blonde schampoo, tigi catwalks thickening schampoo och redkens body full. jag älskar den först nämndas doft, o effekten på de här två sista boostschampona för volym är helt fantastisk - mitt hår är ett helt annat hår än innan! beställer alltid från utlandet - priserna i sverige för såna här produkter på salong är hutlösa.

2010-04-29 @ 23:44:33
Postat av: Sandra

Jane hellen! luktar så gott, brukar köpa det på rusta.

2010-04-30 @ 17:42:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits