Bilder och en film !

God kväll igen då... blev många inlägg idag! :)
Idag efter jobbet så var det bara jag och Arvid, mammaochfistid!

Vi lekte på rummet, åt yoghurt, åt mat och lekte ännu mer!
Uffa sån ångest jag kan få över all tid jag missar med honom :(
Men men.. det gäller istället att ta väl vara på tiden vi har tillsammans på kvällar och helger!

Leker med tåget!



Leker med klossstapelleksaken!



Berättade massor om denna för mig !! Ga ga gooo goo gaaa!!




En film kanske ?



Idag hade Arvid svårt att komma till ro när det var dags att sova..
Han vände och vred sig i sängen... men efter ca 30 minuter så vann John Blund!
När jag gick in och tittade på honom nyss så såg det ut så här i sängen !!

Får rätta till det inatt när han vaknar för ev. nattmål/nappistoppning.... :)



Nu hörde jag precis att John Blund även ropade efter mig !!

Sov gott kära läsare...

kram kram




Postat av: Heidi

Sådär ser Elias ut oxå när han sover! Han ligger aldrig på ett o samma sätt haha =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits