Varför är det bara kvinnor som bloggar?

Tja!

Ja, varför är det (mest) bara kvinnor som bloggar?
Jag har flera gånger hamnat på bloggar som pojkar/män skriver...
Men då har bloggarna uppdaterats typ två gånger i månaden max.

Hittade dock en lista över "grabbar som bloggar", när jag googlade på ämnet...
SE HÄR!
Kul att det finns några ...
Men tänk er hur lång listan på "tjejer som bloggar" skulle vara...

Är det bara kvinnor som läser bloggar också ...(?)
Min sambo läser min blogg + typ 2-3 till...
Han kollar snabbt på bilderna, orkar sällan läsa.


Hur många bloggar läser du?
Själv läser jag dagligen ca: 25st....(läser INGEN kändisblogg....)

Vad gör era killar vid datorn istället?
Flashback? Wow? Spelar pengar?
Låter ju otroligt puckat när man istället kan läsa andras bloggar, visst!?

Tänkte dock rekomendera er att besöka en mycket välskriven "mansblogg"....
TRYCK HÄR !


Äsch...blev inge vidare intressant inlägg det här...
Tanken var att jag skulle försöka att minst 1 gång per dag försöka skriva om något annat än vad vi har gjort under dagen... men det är inte lätt skall jag tala om !
Kommer dock att försöka iaf.

/Frida !







Postat av: Johan Nordin

Ja, vad ska man säga? Man blir lite generad men jag antar att ett tack för den fina kommentaren är på sin plats, kul att du gillar min blogg x)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits