Skådespelaren Ulf Larsson, hittad död ! :(

Så hemskt !!
Jag brukar aldrig skriva om död.. men idag blev det visst så.

53 år blev han... dödsorsaken ännu oklar, men dem misstäker hjärtinfarkt eller likn.

Mycket hemskt, jag gillade honom.



/Frida.




Postat av: mamma till tea

Ja uscha hemskt de dära att han dog : ( Men ja ska köpa nya batteri ,fick inte upp ankan först haha men nathalie var här igår och tog ur batterina så skall köpa så fort ja få tid över , blev mye denna vecka, tea tog spruta idag bilden e trasig o bla bla .. Haha ! Vi behöver nog inte byta den . o slängde förpackningen igår: )den funka nog med nya batterin. Tea älskade den o ha lekt massor med den o destu roligare bli de nog när ja köpt nye batterin Tack så mye Arvid för att du valde denna roliga grejj till Tea . Tea hälsade nu oxå Tack min kompis ja älska den : ) Roligt de dära med loppisen ha igentligen massor, Men frågan e om man orka börja riva i de man vill ha o inte ha kvar hehe : ) Men ska berätta för mina vänner att dom bara behöver höra av sej till dej: )


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits