Senaste 36 timmarna....

Halloj !

Darriga fingrar som skriver... har inte lika mycket kraft som jag brukar.
Som jag skrev tidigare, så har jag blivit matförgiftad !?
Första gången i mitt liv som jag blivit det.
Jag hade gått och lagt mig vid 22-tiden i Måndags...
Vid 23.30 vaknar jag till när CH kommer och lägger sig.
Jag känner hur jag mår illa, men lyckas somna om i ca 10 minuter.
Sen springer jag till toaletten.
Efter det så besöker jag toaletten ca var 30:e minut.
Första 12 timmarna var värst... fick inte behålla något.
jag sov 30 minuter, sprang på toaletten, osv.

Nu idag mår jag bättre. men har ingen kraft.
CH o Arvid är nere på drakborgen och busar.. mina prinsar!!

Imorgon skall jag på jobbet igen, måste ju vara helt frisk tills dess hoppas jag !

Nu skall jag ta något att äta...

//Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits