Ny dag, nya äventyr !

God morgon!

Inatt har vi sovit apdåligt... hela familjen !
Arvid vaknade vid 23.30 och tyckte att det var lämpligt att gnälla till 01.30.
Inget hjälpte, ville inte ha gröt, ville inte vara vaken, ville inte sova.
Bara vrida och vända på sig.
Stackars lillfisen har kanske växtvärk, eller tandvärk :(


Idag är det babysång som står på vårat schema. kul !!

Imorgon skall jag in på jobbet på kurs, 12-16...
Arvid skall då vara med mormor  :)

Bör jag nämna att jag igår såg på Hollywoodfruar...
Alla andra pratar om det... alla andra hatar det. så även jag.
Nu har jag nämnt det... vill inte prata mer om det, då jag inte vill ägna mer tid åt skiten !

Nu tillbaka till kaffekoppen.




Postat av: Anonym

Hej Frida

Man måste ju se med humor på Hollywodfruar.

Du måste medge att hon/de har fått stor publik genom att göra alla upprörda, kul för henne för efter denna serien vet alla vem Anna Anka är....

snacka om att bli kändis på 0-tid



Kul för mormor att hon får vara med lillprinsen

ge honom en kram och hälsa mamma

från

Arvids farmor

2009-09-22 @ 13:26:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits