Nej, någon gräns får det faktiskt finnas...!


God morgon!

Okej natt har passerat... lite gnäll från natthungrig kille.. men går ju över när han får käk...
Han trodde att det var morgon 04.50... men det trodde inte jag!
Lyckades tvinga honom att sova till 06.50 =)

Ang. filmen här nedanför..
Arvid skulle INTE få gå på dagis där det är Okej för personalen att bära burka.

I sverige har inte kvinnor Burka, och då behöver inte nysvenskar ha det heller.
Vi Svenska kvinnor är inte förtryckta, och vill inte att barnen skall behöva få en sådan bild på förskolan.

Nej till Burka och mysbyxor i förskolan !


/Frida!




Postat av: Jennie

Mmm jag håller med dig. Jag tror inte att Isabelle skulle uppskatta att jag lämnade henne till någon personal som hon inte kan se ansiktet på! Slöja är ok tycker jag, så länge man kan se ansiktet på personen i fråga.

2009-10-02 @ 09:19:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits