Kollar intresse....

Hej på er !

Nu sista veckorna har jag varit på massvis med loppisar !! Superkul !!
Jag började spåna lite över att själv sälja barnkläder o gamla leksaker....

jag har tillgång till en jättestor lokal, och funderar nu på om det finns
fler än jag som skulle vilja hyra plats + bord för att sälja barnsaker ....
(Lokalen är i Birsta)

Det kommer förmodligen att bli någon helg i Oktober, ev november.
Man betalar 100kr, och får då plats + ett bord. (storlek på bordet kommer framöver)
Man får då ha sina saker på bordet, samt under bordet.
(Fungerar ej att man sprider ut sig på klädställningar osv, blir för rörigt då.)
Har man massa saker, så kanske man känner att det är värt att hyra 2 bord...

Tanken är att vi kör 1 dag. (dvs. Lördag eller Söndag, 12.00-18.00 )


Så...

För att jag skall dra igång detta så vill jag först veta om det finns fler än jag som vill sälja saker..

Skulle du ev. vara intresserad av att hyra bord?
Hör av dig, epost (frida punkt sjolander snabelA gmail punkt com)
Eller skriv en kommentar här på bloggen :)
Eller ring mig...

Hej hej //
Frida !




Postat av: Acca

hej! tack för idag! var vekligen trevligt! jag är nog halv på att sälja grejjer....ska höra mig för om de är nån jag känner som oxå är med på den bra idén....annars gillar jag mer att gå än att stå:)

kram kram

Postat av: Anonym

jag vill sälja :)

2009-09-27 @ 19:38:50
Postat av: Frida

Vem skrev:

"jag vill sälja :) " ?



Svårt att veta när man glömmer namnet ..hihi..

2009-09-27 @ 20:07:46
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: dess

hade ja haft att sälja hade ja varit på nu har ja bara 4 kartonger 86 uppåt kläder och det är nog svårt att sälja, Men kan alltid hoppas det blir av då ja vill hitta massa roliga kläder i små storlekar i en viss färg! så du måste berätta om de blir av=)

2009-09-27 @ 21:19:42
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Sara Jennie Milo

Vi är på! =)

2009-09-27 @ 22:08:37
Postat av: sparriz

Superbra idé frida:) Tyvärr så måste jag vara tråkig. Vill spara Nellys saker.

2009-09-28 @ 09:24:20
Postat av: Karoline&Oliver

Vi säljer gärna :-)

Postat av: pernilla

Var min komentar som föll bort. Jag har as mycket. Spec skor. Oanvända :)

2009-09-28 @ 14:43:17
URL: http://pumzan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits