Klädloppis och bus!

Hej hej !

Blir ett snabbinlägg.. Arvid sover, men vaknar nog snart....
Idag vaknade Arvid 05.00. jätteroligt !!!!

Vid 10-tiden skjtsade vi CH till jobbet, sen åkte vi vidare mot Alnö.
Det var någeslags loppis med barnkläder o lite leksaker osv.
Sjukt mycket saker var det, men otroligt dåligt arrangerat ..tyvärr.
Dem hade bara öst upp kläderna på små bord...
Man fick själv gräva i högarna för att hitta...
Men men.. efter lite grävande så hittade jag 1 superfin skjorta, 1 tröja och ett par vantar från PoP !
60kr fick jag betala, så hmm.. ja, jag gjorde nog en bra affär.

Efter loppisutflykten så sov Arvid dagens andra tupplur.
Sen gick vi över till Helené o Elton för bus och kaffe!

Pojkarna var aptvär och ville verkligen inte kolla in i kameran idag..
Detta är resultatet... tog säkert 30 bilder, men dessa var de enda som blev hyffsat vettiga :)

Arvid hade tuppkam idag ...



Elton vill också ha tuppkam... men hans mamma säger att det inte går :)



Arvid gillade Eltons leksaker....



Elton tyckte att Arvid gillade leksakerna lite väl mycket... ;)



Elton busade och kröp in bakom soffan =)



Elton var bra sugen på att prova dryckerna i skåpet .. hihi...




Nä, nu måste jag plocka lite .. Arvid har inte vaknat... gäller att passa på...


Hörs /Frida !




Postat av: mamma till tea

Ja huga lill hjärtat mammas. jaha ah med de skall jag göra. Jobbigt. nej då hon ha inte vekat brytt sej o idag ha den torkat in så då ska hon inte smittas men bli ändå ingen träff men andra barn förän pensilin : ) bäst så man inte smitta andra små barn.. jajjemen de ska bli (en önskelista)haha men gud så svårt. Hehe ! Ska försöka komma på en bra o billg en . roligare då för folket hehe . stora grejer få man önska utan momma moffa o fammo o faffa haha ... kram på er. så roligt att ni vill komma : P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits