Jag = Stockholmare?

Halloj !

Gud så skönt det var att sova en hel natt !
Somnade runt 23-tiden igår, och sov till ca 08.00 idag !!!
9 timmar utan avbrott.. helt sjukt.
Känner mig nästan full, eller väldigt trött.. konstigt..

Idag kl. 12.11 åker jag tåg till Stockholm!

Storstan.. jaha, där ser man...
Blir kul att åka ner!
Men skulle jag vilja flytta ner? hmm.. finns det jobb till mig där nere..
Skall undersöka saker närmare....
Drömmen är så klart att få jobba vidare på Milko, men i Stockholm..
Hmm... jaja, måste kolla det..

Nu skall jag stressa på lite så jag hinner med tååååget.

Kram /Frida




Postat av: favvosyrran

stockholm i mitt hjärta, där bor min syster också :) ja tänk vad det vore roligt lalalalalalalaaa

2009-09-04 @ 10:12:51
Postat av: Modern..

Borta bra men hemma bäst..och det är i Sundsvall med mormor..tänk vad jobbigt långt ni får när ni ska hälsa på Arvid..för han kommer i så fall att bo hos mormor..det har mormor och Arvid bestämt så ni vet........

2009-09-04 @ 20:05:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits