Höstlek med blodig näsa !!!!

Hej hej !

Nu har Arvid varit med om sitt första skrubbsår(!!!)
Vi var ute och gungade och lekte i lekparken...
Inte lätt när man tror att man kan gå själv... fort går det också..

Här stod jag och såg min fina vagn 2 meter bort....
Jag tänkte "KoLLa dÄr äR mIN vAgN, dEn kAn jAg gÅ tiLL"....



Men vagnen var längre bort än jag trodde !
Näsan och munnen rakt ner i gruset... jäkla skit, rent ut sagt............
Jag blev ledsen och fräste grus.. mamma tröstade mig och då blev jag glad igen!


Nyskrubbad, men ack så söt... ser nästan ut som fräknar!

Sen övade jag på att gå, denna gången med hjälp av bänken!


Det gäller att ha tungan rätt i munnen.....

Mamma säger att jag är sötast... jag tror nog att hon har rätt !



Mamma sa att det var kallt idag.. så hon tog fram åkpåsen.. skönt!


När vi var ute träffade vi en jättesöt hund !
Tudor hette han ! :)




Tack för idag. slut för idag !

Kram å hej!




Postat av: mli

Mycket söt med näsan Arvid :D

Postat av: Sara å Wilmer

SötArvid!!!

Dt är lite jobbigt ibland när man ska lära sig gå...men ack så roligt sedan ;-)

2009-09-24 @ 21:39:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits