Funkar det med bilder nu då?

halloj !

Skulle uppdatera med bilder igår kväll, men det fungerade inte !
Men jag gör väl ett nytt försök nu ...

Hade lite problem att somna igår kväll..
låg och vände och vred mig i sängen..
Sista gången jag tittade på klockan var den 00.45... typiskt!
Saknade mina pojkar !!

Tänkte först skriva om min första dag på jobbet, iaf. sen Arvid föddes =)
kl. 06.45 klev jag upp...
07.50 åkte jag hemifrån....
08.10 befann jag mig på jobbet.

Min arbetsstation var inte längre någon arbetsstation, varken dator eller telefon fanns !?!
Jag fick sitta på en annans plats.. kändes så där faktiskt.. :(
Inte min dator, inte mitt headset... suck...
Inte mina vanliga arbetsuppgifter heller.. men men...
Gängen som jag skall jobba med nu, var väldigt glada att jag börjar tidigare än planerat, alltså inte mina vanliga arbetskamrater, utan den nya !
Kul :)

Dagen har gått mkt fort, och jag är rätt så slut i skallen... nya saker att lära osv...


Nog babblat om jobb... nu till bilderna jag skulle lagt in igår....(om det nu funkar)
(galen ordning på bilder blir det....)

Arvid i sin fina gröna mössa... vi valde att kalla honom Grönbert den dagen..



Duktiga killen tränar på att stå...



Jag var på Birsta m. Cornelia o Maja.. köpte en ny tröja ! 50kr =)



Arvid ville också ha något nytt, så han fick en ballong ;)




Arvid på IKEA igår. fikade med mig och mormor Eva !



Fick smaka mormors prinsessbakelse.. mmm...



Hmm.. undrar just vad han funderar på...



Mormor Eva drack 3 koppar kaffe !!




Arvid ville köra lite bil på bowlinghallen..



På vägen till tåget igår så somnad han i bilen..
Typiskt när jag skulle vinka i fönstret !!



När jag hade skjutsat CH o Arvid till tåget så åkte jag och åt surströmming!
Den åts på bowlinghallen med div. folk..


Surströmming skall ätas på hårt tunnbröd.
Som bas har man lök blandat med mjukost. sen skivad potatis och surströmming.
Sjukt gott. den som säger annat..har fel...

Mamma åt också surströmming !



Det var alla bilder för nu... tar lång tid att lägga upp bilder.. knas...
Återkommer...

//Frida!




Postat av: Modern..

FRIDA..VILKEN FÖRSKRÄCKLIG BILD..TAG GENAST BORT DEN..OCH JAG MENAR GENAST.....

2009-09-03 @ 00:33:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits