En sak jag funderar över...

Ja, jag funderar över en sak !

När jag kollar på de bloggar jag dagligen kollar på så har jag sånna där snabbknappar..
Framför dem som bloggar på blogg.se så ser man denna lilla symbol:


Förutom på en av de bloggar jag kollar på .....
Så sjukt...

Kolla här hur det ser ut (och dessutom bara ibland !!!!)

På Johan Nordins blogg visas istället TV.NUs logga !?!
Jag förstår verkligen inget...
För när man trycker på den "knappen", så kommer man till Johans blogg...



Kan någon förklara detta för mig??
Johan själv kanske? Gör du smygreklam för tv. nu ??

//Frida!




Postat av: Acca

sånna där har inte jag....men jag går alltid in via mina bokmärken för att kika på allas bloggar...konstigt vare ju verkligen att de inte syns på alla...men har alla blogg.se? ännu mer märkligt vare ju med johan:)kram kram

Postat av: mli

De måste ha blive knas för dig. För när jag sparar Johans blogg så blir det blogg.se. testa att ta bort den och spara den igen.. :)

2009-09-04 @ 09:47:13
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Varför inte använda bloglovin ? så slipper du ha alla Bokmärken där.



Annars kan det nog förklarar med ditt cache minne, rensa det eller testa tabort och lägg din Johans länk igen .

2009-09-04 @ 13:18:29
Postat av: Johan Nordin

haha fan va coolt:d Jadu inte fan får jag pengar för det iaf, kanske får ringa tv.nu och be om en slant för reklamen:D

2009-09-07 @ 00:07:23
URL: http://johannordin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits