Det gäller att vara ute i god tid....

God morgon !

Natten har varit bättre inatt.. Arvid har sovit "helt okej"...

Idag när jag läste
st.nu blev jag ledsen :(
Man skall spara in på kulturskolan... barn kommer ej att få spela instrument...
Köerna är väldigt långa...
Just nu var det 753 elever i kö......

Vad gör man då om man är en mamma som verkligen vill ge sitt barn möjligheter ?
Jo, självklart så ställer man honom i kö redan nu !!! :)



Han kommer ej att få börja förrens han är 10 år... men nu står han iaf. i kö =)
Undrar vad dem tänker när dem läser ansökan.... hehe...



Pappan är just nu och tittar på handboll, eftersom Arvid tupplursvägrat, så fick han ej följa.
Men klockan 15.00 så skall dem dit båda pojkarna...

Klockan 11 har vi tvättstuga.
Carl-Henrik skall få nya brallor idag, så en sväng till Birsta skall vi också hinna med.

Fikafrämmande skall vi även få idag, vet ej vilken tid dock...

Nu skall jag ta med sonen och leka lite på hans rum...

Tjo ho/Frida !




Postat av: favvosyrran

låt ungen spela tvärflöjt ;)

2009-09-20 @ 14:52:37
Postat av: Modern..

Ungen.....hehe......jag tycker att han kan få spela två instryment minst..och låt honom börja tidigare..då kanske han kan ha det som yrke..tjäna massor med pengar..bli världsberömd..kanske även piano..tänk er själva..Robert Wells släng dig i väggen..även fiol vore underbart allra helst när han i början ska öva..världens bästa Arvid..det är han ju redan..

2009-09-21 @ 11:33:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits