Cafébesök, morfarbesök och utelek !

God kväll !
Idag har vi haft fullt upp hela dagen.

Dagen började med en fika på stan med min fd. arbetskollega Lotten !!
Superkul att få träffa Lotten igen, hon är så trevlig o glad jämt !  =)

Söta Arvid och söta Lotten !



Vi fikade på Barista, där hade dem en lekhörna där man kunde sitta och fika, perfekt!
Arvid gick lös på leksakerna, superkul !

Spisen hamnade på kant, fullt ös....



En sån här har jag lekt med förr.. kul !





Efter att vi hade fikat på stan så gick vi till morfar för att hälsa på!
Hemma hos morfar var även morfars tjejs dotter Malin :)
Pratade och lekte lite, sen höll parkeringstiden på att gå ut..så då blev det att gå till bilen.

Kastrullbus hos morfar !


Undrar vem som har dragit ner alla tidningar från bordet.....

På väg till bilen ringde vi till Carl-Henrik, och han berättade att han fått sluta för dagen!
Hela familjen träffades på stan och gick till bilen.
Underbart att se Arvids min när vi såg pappan komma.. Glädje, lycka och kärlek!!!

När vi kommit hem så var det tupplur som stod på schemat...
Efter tuppluren åkte pappan iväg till jobbet.
Mamman och fisen gick ut och lekte.


Så här ser näsan ut idag.... prickig av små sårskorpor.. stackars fisen!!!



Lekte med hästen..



Ville inte gunga i bebisgungan.... men gärna i storpojksgungan!




Idag har Arvid gjort stora framsteg i sin gåträning !
Tänkte avsluta dagens blogginlägg med fyra korta filmer..


Promenad med mamma.. som släppte min hand !!!!!!



Oj... står jag utan hjälp.. bäst jag sätter mig ner...!



Tittut !



Leker med hästen!





Imorgon skall vi på 1års kalas !!!
Lilla Tea fyller år idag, och har kalas imorgon!! Jätteroligt :)


Kram o hej !




Postat av: Johan Nordin

sv: har du den inte kan du få låna den av mig:D

Postat av: Emilie

Oj oj! Här går det undan med löpstegen. Snart hinner nog inte mamma med längre Arvid!! ;-)



Den där pizzan förresten.... tog SLUT mmm! ;-D

2009-09-25 @ 22:04:40
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: lotten

Roligt att ni kom in o fikade med tant Lotten. Det var jätteroligt att träffa Arvid o dig. Fick ju tom i Arvid lite yoghurt. ;)

2009-09-26 @ 11:29:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits