Bilder bilder massa bilder !!

God kväll !

Idag har vi varit på "kalas".
Gruppen jag träffat på "familjeliv" hade idag ett gemensamt kalas för våra barn.
Alla har/ska fylla 1år, och givetvis så skulle det firas!
Vi träffades på Norra Berget klockan 11.30...
Korv grillades, tårta åts och barnen bytte paket!

Elton och Arvid, ser ut som ganstrar båda två !
Elton ger mig en hyffsat misstänksam blick.. haha



Underbart söte Milo satte sig under bordet och lekte med en tom kartong...
Fin påse hade han bredvid sig också.. haha.. 
Dock ingen alkohol på detta kalas..
Bara påsen ... kanske hade någon fika i den..


Rasmus verkade spotta ut korven ? hmm.. var den bränd?



En mycket trevlig dag hade vi på Norra !
Tack för sällskapet alla :)  O tack Linnea  & Sara som bakat supergoda tåååårtor !


Efter kalaset så åkte vi hem och duschade, det var sand ända innanför blöjan på
stackars Arvid... !!


Arvid älskar att duscha!
Jaaaa!!!! Vatten!!



iiiiiii.....



Och så måste man plaska !




Efter duschen så åkte pyjamasen på..... men Arvid ville inte sova...

Först skulle han gå på promenad...!


Tittut ! Här kommer jag ....



Shit, nu kommer hörnet.. sjukt svårt ska ni veta!!



Yes ! jag klarade det... äntligen inne i vardagsrummet...




Efter promenaden så ville han busa på rummet.....



Och leka med klossarna i vardagsrummet...



Men sen var han bra slut... somnade snällt vid 18.45 !


Här en bild från när vi provad vinteroveraller....


Tack mormor som följde med och hjälpte till att prova !


Han är så underbart söt våran plutt !




Jag har suttit och funderat på hur vida jag kan visa er denna film eller ej...
Haha, ja, ni förstår nog när ni ser.....och hör.. hahahhahahaha....
Tanken var absolut inte att det skulle låta fint, och det gör det inte heller...
Tanken var nog.. fan, det fanns nog ingen tanke..
Jag kunde inte texten, så jag hittade på lite själv.....

Haha, erkänn att jag är rätt så rolig ;)  ??


Och dagens blogginlägg avslutas med en film från när vi var nere i stockholm...
Orkesterövning hos farfarmor (alltså CHs farmor....)




Nu tackar jag för idag....

Sov gott //Frida !




Postat av: Modern......

åh vad massa fina bilder..vad du är duktig som skriver så mycket fint och alla mysiga kort otroligt att du orkar vara så flitig..och vilken video..mycket bra..idol nästa blir succe..mm hur stavas det igentligen suche..nä..sushe..hehe..mm jag håller mig till det första..succe..

2009-09-14 @ 08:27:28
Postat av: Acca

verkligen en rolig film, precis vad jag behövde nu! vad duktig arvid blivit på att gå efter saker sen sist vi sågs hemma hos er!hur vare skulle du jobba på tisdag så du missade babysången!?!?jeje vi ses när vi ses!! kram kram

Postat av: X Boss

Du är för himla påhittig Frida !

Mycket inovativt med den "friska" fläkten , vill du

ha en stormvind så kan jag tipsa om dammsugaren på

reverse... Sjunger gör du ju inte så himla pjåkigt heller !! :-)

Lägg ut hela rasket på Facebook så kanske Bagge ser det också !

2009-09-14 @ 12:08:36
Postat av: dess

O den overallen funderar vi på till thea. eller ser ut som en sån måste in och prova på torsdag.



Du är duktig att sjunga du!

2009-09-14 @ 12:36:42
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: sparriz

Du sjunger ju jättefint! Superkul film:) Tur de finns såna som du som bjuder på sig själv. Själv är man en tråkmåns;) tack för jättefina presenter idag och trevligt sällskap. kram

2009-09-14 @ 15:03:50
Postat av: Jenny L

Haha, en sån skönsång! ;) Vad lik Arvid är dig på kortet där han ska passera hörnet in till vardagsrummet. Det är verkligen din blick. Kul att se! :)

2009-09-14 @ 19:09:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits