Sovmorgon, fika på Waynes och utelek med Stella !

God kväll :)

Idag fick vi sovmorgon ! Arvid klev upp klockan 05.20.. (tror jag det var)
Arvid o CH tog första passet, tack :)
Jag fick sova till 08.30.. sååå skönt.
Efter ca 20 minuter på mitt pass, så ville Arvid sova igen. Tack snälla son ;)

När vi sovit färdigt så käkade vi frukost, och sen åkte vi och kikade på ett hus som var till salu, tittade alltså från bilen.
kunde dock mycket fort avgöra att huset inte var något för oss.
(är eg. inte ute efter att köpa hus nu, men men. om något riktigt bra kommer, så kanske...)

Sen åkte vi ner till Birsta och tog en fika på Waynes.

Sötaste killen!



Spanar på folk...




Efter fikat på Waynes så var det dags för CH att jobba...
Jag och Arvid skickade ett medelande till
Mli o Stella på MSN och frågade om dem
ville ut och leka en stund.
Japp !
Ut gick vi, och efter en liten stund kom Mli o sötStella ! Trevligt :)
Barnen lekte och gungade, sen blev det kallt, och det var dags att gå in igen.

Sötstella satt och spanade på Arvid som var ute och gick :)


Arvid och Stella har ett seriöst snack.. om en pinne......




Nu är det snart dags att stänga ner datorn, och sen vidare till sängen.

Sov gott på er !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits