Mera paket, höstmys och IDOL...!

God kväll :)

Här sitter jag nu igen.. fastklistrad vid datorn....
Äter "middag" 4st hårdbröd mackor m. skinka o gurka ;)

Idag har det varit fullt ös !
På fm. hade vi tuppismaraton.. jag fick sova sjukt mycket:)
Arvid sov med mig, och så sov jag själv. sååå skön!
Sen blev det utelek med hela familjen.
Vid 17.tiden var det dags för CH att arbeta.
Jag o Arvid fick besök av Nicole o Camilla !!!
Arvid fick paket och blev sååå glad !

Sötaste Nicole o Arvid :)



Nicole pekar på en glad Arvid :)



Camilla var jätterolig och hoppade skoj ! :)



Superbra paket fick Arvid ! tuuut tuuut !



Tack snälla för toppenpaket och trevligt sällskap !!!



På förmiddagen idag var vi ute i lekparken....

Arvid o baba på höstpromenad ! :)



Gungmys med baba !




Igår var vi och lekte i lekparken inne i stan, vid folkets hus!

Klättrade i en lekställning...



Åkte rustchkana...


Åkte bilen...



Busade i tunneln...



Så himla vacker !!!!



Lockig kille med ett lock i munnen...




Avslutar med två..... filmer.... 


Jag åker rutschkana...

Man blir inte äldre än vad man gör sig ;)



Arvid och "baba" gungar.. sorry om ni måste vända datorn på sidan...

Nu skall jag återgå till TVn...

Kram å hej!




Postat av: Heidi

haha skönt o se att barnasinnet finns kvar =) Inte bara jag som filmar åt fel håll heller =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits