men snälla bebis, sooooov !!!

Gaah.

Nu är Frida trött.. mycket trött..
21-tiden Arvid somnar
22-tiden gick jag och lade mig
00.30 så vaknar Arvid.. vägrar sova, är arg och skriker.
02.30 somnar han igen.
06.30 vaknar han. grinig.

Men fatta va skoj att vakna när man har sovit 2 timmar... och då är det någon som skriker som besatt..
Trodde att mina öron skulle trilla av.

Nu sitter jag och väntar.. väntar på att Arvid skall komma å att det ska bli en tuppis..
Gud vad jag skall sova skönt.
All planerad aktivitet ställs idag in.
Hela dagen ställs in.
När vi vaknar efter tuppluren så är det Torsdag. okej?
/F




Postat av: sparriz

usch vad jobbigt! Kom och lämna han här några nätter så du får sova lite. skickar styrkekramar.

2009-10-28 @ 08:43:34
Postat av: p

välkommen i klubben.. sådär har ja haft det senaste 1½året... inte kul :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits