MammaFrida, MilkoFrida och EgoFrida.

God kväll !

Då ska vi se om blogg.se vill fungera bättre idag då...

Jag tar väl vid där jag slutade igår...

Igår hade vi ju kalas, och några av Arvids fina småvänner var här och kalasade!
Han har så många vänner, men tyvärr så kunde vi inte bjuda alla, man måste inse att typ 7 små crazy bebisar är vad en lägenhet klarar av... :)

Arvid fick superduperfina paket !!!!!! Så fina att jag inte nog kan tacka !
Allt var perfekt, TACK TACK TACK TACK !!!!

Från Elton fick han ett tufft piano med häftiga ljud (och det låter högt !) :)



Från Cornelia fick han en rolig och pedagogisk leksak :)



Från Filip fick han en häftig tröja och tuffa jeans ! :)



Johan Nordin hade själv målat dessa superfina burkar !
Så sjukt fint gjort av honom. blir nästan tårögd när jag tänker på det :)
(ps. Johan är singel, men endast värld det bästa, så om du är det "bästa" så kan du ju
kika på hans blogg, och skriva en kommentar!)

Fina Nelly hade köpt finskjorta å snyggjeans till Arvid !!!


(lägg märke till det hemgjorda fina kortet som Evelina gjort !! Såååå fint!!!)

Från Tea fick han en hätig skjorttröja ! Supertuff !!!



SötStella hade köpt något som Arvid verkligen gillade, en leksak som var med på önskelistan!
Och även en mätstock !!!





TUUUUUSEN TACK ALLA SNÄLLA VÄNNER !!!!



Idag har jag varit på konferens hela dagen. samma sak imorgon.
CH och Arvid har lekt inne och ute. busat hela dagen lång.
Underbart att komma hem och mötas av Arvids jätteglada leende :)


Nu ropar sängen.
Avslutar med en bild från dagen.

HATTRUM ?!??!

Vem har hatt?? o vem väljer att hänga av sin hatt ?!?


Nu ropar sänge på mej.....

/F




Postat av: Johan Nordin

hahahahaha va är det jag läser?

Matchmaker?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits