jobb jobb.. och lite mera jobb..

Halloj på er !

idag har jag arbetat hela dagen lång.
eller så klart, inte hela dagen..men iaf. från 07-16.00 ca..
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp mina pojkar på birsta, dem hade varit på låååångpromenad !

Arvid o CH sov till 06.30 idag.
Sen busade dem lite, och efter buset så tog dem en tuppis på 2,5 timmar !!!
Sen busade dem .. och sen en promenad på 2 timmar, varav Arvid valde att sova hela !
Så idag har Arvid sovit 4,5 timme på dagen.. shit...
Jag tror att det beror på att han igår fick sin 1årsspruta på BVC.

Arvids längd o vikt nu.
11,3 kilo
82 cm.

Nu är CH på träning, Arvid sover.. och snart skall jag också sova.

Imorgon är det uppstigning 06.00.. jippie ! ;)

Sov gott/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits