Sovmorgon, frukostlunch och snö !

Halloj !

Då var det Lördag..
Inatt  har jag sovit riktigt bra, somnade innan 23.00.
Vaknade 2 ggr i natt för att vända på mig. gjorde lite ont, men inte alls som innan jag bytte gips!
Klockan 10.00 vaknade jag idag.. sjukt länge jag sov, skönt.

Försökte mig på att gå med 2 kryckor, insåg snabbt att det nu är omöjligt.
Så nu har jag alltså ett ben som funkar, och en arm. kul.
Höger ben=bra, vänster arm=bra.
Måste nog kolla upp armen på Måndag om den inte på något magiskt sätt fixar sig själv.

Vid 12 insåg jag att jag var hungrig..
Hoppade ut till köket.. ner med ansiktet i frysen...tada!!!



Verkligen kanon att mamma var här med "matvagnen".. nu är det inga problem att
få med sig det man vill från köket, till vardagsrummet!!

Sjukt bra !


Glas, mjölk, kaffepulver, Dajm, Kaffemugg, mat, bestick, termos!

Gott med mjölk till maten! Mjölk från Milko så klart! ;)



Sen blev det kaffe, med mjölk... från Milko så klart!



Nya gipset...
Jag trodde att gips skulle vara mer som.. hmm..ja, gips!
Typ ni vet, som gipsfigurer.. kletigt med klumpar.
Det här är stenhårt, men ser mjukt ut..


Ute är det lite snö.. inte mycket, men den ligger där..
Kanske skulle gå ut och promenera i snön.. HAHAHAHAHHAHAHAHA




Efter mat och kaffe så var det dags att göra lite nytta :)
Anände matvagnen för att köra ut den vikta tvätten till garderoberna.
Kanon igen !!




Nu sitter jag åter i sängen. lättast att sitta här. skönast för ryggen.
Planer för dagen: Duscha.

Hej så länge/F




Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

gullig & fin blogg :)

hihi söt header :D

kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits