Snart 4 dagar av 60 avklarad (?)

Hello.

Ännu en natt i gips avklarad.
Vaknade ca 4 ggr, lika ont varje gång. :(
Varje gång jag vaknar försöker jag byta sovställning.. vilket tar ca 5 minuter.
Detta är verkligen APJOBBIGT!

I natt tog jag iaf. tabletter klockan 03.00 också. Det var mycket bättre.

CH jobbar hela dagen idag.
Svärmor åker hem till stockholm vid 16-tiden.
Ska jag vara själv m. Arvid då? Nääää.. det går ju inte.

15.30 kommer pappa och hämtar svärmor
15.30 kommer min mamma hit och "löser av svärmor"
Mamma stannar här tills klockan är 22.30, för då kommer CH hem.
Ev. skulle mamma och Arvid åka på Birsta, eller någon annanstans.
Skönt för Arvid att inte bara vara hemma.

Stackars Arvid blir så arg när jag inte lyfter upp honom :(
Han står och tittar på mig, sträcker sina små armar mot mig, sen skriker han :(
Det gör ont i mammahjärtat då ...
Som tur är så lyfter CH upp Arvid, så att han kan pussas med sin mamma lite :)
Och när jag sitter i soffan eller i sängen, så kan Arvid sitta hos mig...

Då har jag alltså varit gipsad i 4 dagar nu... "bara" 54 kvar.. om allt går som de ska..

Jag är livrädd för att gå upp massa i vikt nu när jag inte kan röra på mig. hua.
Jag äter inte lika mkt som vanligt nu.

*Frukost:            kaffe + en skål med fil + flingor
*lunch/middag:   1 mål mat
*Kvällen:            en skål yoghurt/fil + flingor.
(plus någon godisbit.. inte många!!)

Med denna kost jämtemot den jag brukar äta, så borde jag inte gå upp så mkt ...
Jag kommer att vara ensam hemma nästa vecka Onsdag-Söndag(ev.måndag)
CH o Arvid åker till Stockholm.
Min mamma kommer säkert att komma hit några timmar ibland (hoppasjag)
Och kanske Evelina ? och Helene? :)
Men då täntke jag be CH köpa hem sånna där färdiga Nutriletteshake... räcker mer än väl att äta när man är still.

På Fredag skall jag till sjukhuset och ta bort första gipset, skall få nytt gips så klart också.

Nä, uffa så mkt text.. inga bilder har jag heller.
Ska se till att fota i em.


Nu ska jag läsa lite blogga och kanske se en film.

kram å hej !


ps. glöm inte att rösa på mig i Marabous tävling !!!!
TRYCK HÄR! ds.  (ligger just nu 12:a!!!!)




Postat av: mli

jag & Stella kommer gärna och hälsar på! :)

Postat av: sparriz

självklart ska vi komma och hälsa på!!

2009-11-07 @ 14:09:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits