Sen middag och bågar med smak av apelsin!

God kväll :)

Nu är jag mätt, sockerhög och förbannad.

Mätt:
Upptäckte ju att snälla Evelina igår hade ställt in en matlåda med lax i kylen till mig!
Underbart gott även idag Evelina ! Tack !


Hur fick jag in maten till vardagsrummet idag då?
jooo..
Igår kväll ringde mamma och berättade att hon hade löst problemet hur jag ska få
in maten från köket till vardagsrummet.
Kanon sa jag !
Så mamma kom förbi med en vagn som jag får låna nu när CH o Arvid är borta !

Underbart !

Lånad lycka....

Tittade lite på Idol, orkade inte sitta i TVrummet, så jag hoppade tillbaka till sovrummet.

Sockerhög:


Romerska bågar som jag köpte idag på Ica på vägen hem från sjukhuset..


SJukt gott.. mmmm....

Och så var det ju det där med "Förbannad"
Är sjukt förbannad på min axel!!!!!!!
VARFÖR skall den börja göra ont nu?? Räcker det inte med att jag har ett gipsat ben?
Jag får ont när jag lyfter ett vattenglas. ont när jag rör armen. FAN.
Att gå på kryckor är nästan helt omöjligt... så nu hoppar jag omkring med en krycka.
Jäklaskitfan.


Nu åter till bloggläsning och blocketspaning...
hej så länge/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits