Och en till

1. Hur länge har du läst bloggar? Sedan 2004.

2. Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Roligt!

3. Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Angelicas :D

4. Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Jag har raderat de första åren, ansåg inte att det vara intressant längre. Men jag har kvar alla inlägg sedan jag träffade CH. Roligt att kunna gå tillbaka och läsa, eftesom jag har sååå dåligt minne.

5. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? ca 20..

6. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Shit, ingen aning..


7. Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig i sättet att blogga

vars blogg du tycker om. Pumzan

8. Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig i sättet att blogga

vars blogg du tycker om. äsch, kommer inte på någon .. alla skiljer sig..


9. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Släkten gillar det.. CH gillar inte att vara med på bild.

10. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Ja, det hoppas jag !


11. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag vet exakt vart den gränsen går.


12.Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Saker som bara rör våran familj. avföring och ekonomi.


13. Bloggar du för att få bekräftelse? Ibland.


14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Absolut !


15. Känner du någon känd bloggare? Nej.


16. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Allt kan vara farligt...

17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar. nej, men arg. och då har jag sagt till.


18. Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Nej.


19. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Finns inga nackdelar.

20. Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Självklart :)






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits