Nya resultat från Marabous tävling !

Hej hej !

Då var det Måndag... Och nu har jag varit gipsad i snart 6 dagar...
Snart är det Fredag... blir skönt att se vad dem säger på sjukhuset..
Hoppas verkliegn att benet läker som det ska..

jag blev glad när jag kollade på Maraboustävlingssida imorse !!
Jag ligger nu på 6:e plats!!!!
TACK ALLA SOM RÖSTAR !!! :)



Senare idag skall jag lägga in lite bilder som CH tagit med sin telefon...
Men om jag lägger in dem nu, så har jag inget att blogga senare idag :)

Jaha.. någe annat nytt.. hmm.. nej.. tyvärr.
Benet ligger där det ligger. jag med.

Internet är verkligen min räddning nu.. börjar dock bli lite less..
Av de ca 20 bloggar som jag dagligen läser, så uppdateras det på tok för sällan !!!
Snälla bloggare ... minst 3 inlägg per dag !! ochgäääärna med bilder.. ok ? :)

Kram kram!




Postat av: p

Ok för din skull ska jag uppdatera OFTA ;) Krya på foten


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits