LISTA ! :)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svart mysbyxor och ett brunt linne.
Vad använder du just nu för skor: Skor är inte att tänka på med gipsat ben tyvärr.
Favoritfärg på kläder: Svart och brunt. och jeans.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag ...
Du pratade med: Min pappa (på telefon)
Du delade en drink med: Drink. hmm. kommer inte ihåg när jag drack en drink senast..
Du gick på bio med: Carl-Henrik !
Du gick på stan med: Carl-Henrik och Arvid.
Skällde på dig: Ehh.. vet inte

Senaste
Låt du hörde:
Kollade lite på IDOL igårkväll. en tjej sjöng Elvis...
Film du såg: Kärleksfilm som jag ej kommer ihåg namnet på.
Mat du åt: Om frukost räknas så var det A-fil m. blandade flingor.
Kram: Arvid :)
Puss: Carl-Henrik
Fest: Kommer inte ens ihåg....
Känslan: "jag har ont i min fot !"
Ilska: När jag ramlade och bröt fotknölen, blev sååå arg på mig själv.
Resa: i sommras bilade vi till skåne...
Glädje: Arvids kärlek till mig :)
Dröm: Drömmer inte nu för tiden, sover för korta perioder
Boken du läste: Jonas Moström, Rymd utan stjärnor
Personen du träffade: Dagmar, CH och Arvid
Personen du pratade i telefon med: Pappa :)
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: Var nog sist jag var på Birsta..
Gången du var utomhus: I Onsdags ;)
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte:
Vet inte.

Om dig

Namn: Frida
Ålder: 27
Smeknamn: Nossan= CH, LillaMy/spy=Familjen, Fislisa=Syrran
Syskon: En storasyster
Sysselsättning: Jobbar och är mammaledig, för tillfället dock sjukskriven.
Bra egenskaper: Snäll :)
Dåliga egenskaper: Jag har lätt att bli arg...
Linje/klass: -
Hårfärg: Rött.../rosa...haha
Ögonfärg: Gröna/bruna/gula
Skostorlek: 38-39





Postat av: Linnea

Hej!

Stackars dig, inte lätt med gipsat ben...



Tror jag får någe fel. Gjorde en ny tråd på FL, men när jag skulle skicka ut adressen till alla så trodde de att det var spam, så nu får jag inte skriva nått alls... Kan du skicka adressen vidare?



Fikatråd Sundsvall 5

http://www.familjeliv.se/Forum-11-271/m48537056.html



Han med Karin, dig, och Sara och ev. Evelina om det fungerade??



Ha det gott i höstrusket och tack på förhand!

/Linnea

2009-11-07 @ 12:20:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits