Lista nr.2 för idag...

Kolla din mobil.

1. vilken färg har din mobil?
Svart
2. när köpte du den?
För ca 1 år sedan..
3. vad är det för märke?
Sony Ericsson
4. vem ringde du senast?
Carl-Henrik
5. vad står det i de senaste sms:et?
"Vaken? har tråkigt, vill ju höra mer om hur det går för er!!!" (Linnéa)
6.ungefär hur många sms har du i din inkorg?
Typ fullt...
7. vad heter kontakt nr 12 i din kontaktlista?
Boom Birsta .. hahahhaa

Kolla din dator.
1. vad heter din användare?
Frida (orginellt va ;)
2. vad har du för bakrundsbild?
Helt svart...
3. vilken/vilka är din favoritsida på nätet?
Alla bloggar :)
4. är du medlem på bilddagboken?
Ja, men enbart för att kolla på Emmas sida ! XD
5. hur ofta sitter du vid datorn?
Just nu typ 95% av min vakna tid...
6. är din dator bärbar?
Ja, men inte för mig just nu hahhaha

Gå in i ditt sovrum.
1. vad är det första du ser?
Mig själv....
2. hur städat har du på en skala 1-10?
9
3. har du något på väggarna?
En tavla med Prag....(tror jag det är.. hmm)
4. vad ser du om du tittar ut?
Inget, har ej dragit bort gardinerna...
5. har du bäddat din säng?
Japp!


Och då var det dags för köket:
1. Har du städat på köksbordet?
Ja, helt tomt.
2. Har du disk i diskhon ?
Nej, helt rent.
3. Hur fullt har du i skafferiet i %
Klurigt.. men kanske 70%
4. Nyttigast i din kyl ?
Må väl vara en melon...
5. Onyttigast i din kyl?
Coca Cola
6. Har du växter i köket?
ja.. 3st, men dem ser alla halvdöda ut tyvärr..

/Frida




Postat av: Heidi

Jaaa jag ska försöka blogga i morron med =) iaf en mobilbloggning..Har du tråkigt där du ligger får du gärna hjälpa mig med min blogg, den ser ju sååå tråkig ut :( kraaaaam


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits