*Knack knack knack* hördes på min dörr.....!

Oj !

Jag höll på precis på att somna i sängen... men då hörde jag *knack knack knack*
Hmm.. hjärnan snurrade... väntar jag besök ?? hmm..
(mycket sällan som någon spontanbesöker oss här hemmma... hmmm??)

Tog mig upp, fick på mig byxor... Fick tag i kryckorna.. hoppade till dörren...
Och så öppnade jag, och vilka står där??
Jo, Helené, Roger och Elton !!!!
Med sig hade dem Tårta och kaffe !!!!!! underbara vänner jag har !!!!!

Eftersom jag inte kunde komma och fika hos dem idag när Helené fyller år, så tyckte dem
att jag kunde få fika här hemma :)

Mums ! supergod tååååårta !!!



PappaRoger, Elton och MammaHelené ! :)


Elton passade på att gömma sig bakom  sin mössa precis när jag fotade...

Elton passade på att leka med Arvids saker... =)



Jag frågade Elton "Vart är Arvid då?"
Elton kollade på mig, sen funderade han... sen kollade han i rummet..
Sen gick han till hallen.. men ingen Arvid !?!?
Sen in till Arvids rum.. inte där heller.. konstigt tyckte Elton :)


TUSEN TACK MINA FINA FINA VÄNNER!!!!!


KRAMAR//FRIDA!!!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits