Hemtjänsten levererade dagens middag ;)

God kväll !

Här sitter jag, proppmätt!

För någon timme sedan så ringde det på dörren....Hemtjänsten!
Nej, det var ju min mamma :)
"Mamma" hade lagat tacos, och ville att jag också skulle få.. mmm...
Hon hade även med sig lite annat smått och gott... TACK SNÄLLA :)

Dricka, Tacos, Tidningar, Godis, Godbitar mmmmm....

Tacotime !!!


Smoffade i mig tacos, sjukt gott, och sjukt mätt!


Ja just det ja..
Mamma klagade på att HON hade ont i foten ;)
Tydligen så hade hon tappat ett bowlingklot på den...
Jag viftade med min fot, men ändå sa hon att det gjorde jätteont i hennes.. hihi..

Ser ni vad ont hon har ?


(Syns inget, så här ser hennes fötter alltid ut.. haha)


Nu åter till bloggvärlden.... /Frida




Postat av: Oj.

Oj stackars din mamma också..ja det är jätte synd om dig..men din mamma ska ju spela bowlingmatch i morgon så det är verkligen synd om henne..ett klot på foten gör jätte ont..

2009-11-14 @ 23:54:22
Postat av: ANgen & Algot

aha =)

ja man brukar hitta lite kända folk på andras bloggar =)



vi träffades ju på Teas kalas, hur mår lillkillen då?

Postat av: dess

haha hon är rolig din mamma=) O dr pepper! Vad gott!



Bra med vagnen! Nu har du mera "frihet"

2009-11-15 @ 10:23:58
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: jennie

Vilken snäll mamma du har!

2009-11-15 @ 13:21:36
URL: http://amfora.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits