Fortsättning av Onsdagens bildbloggnin...

God morgon!
Lördag idag, och det var min tur att ta morgonpasset.. 05.30 hade Arvid ställt klockan på idag.
Idag blir det ev. Julmarknad i Ljustadalen... försäljning av julsaker + att StarWars kommer.
Vilken av dessa 2 anledningar tror ni det är som lockar våra familj ? ;)

Jag jobbade Torsdag och Fredag denna vecka!
Fick färdtjänst till och från jobbet. kanon!
Sååå skönt att äntligen få komma ut och göra något vettigt.. känna sig behövd.
Kommer att jobba 2 dagar/vecka nu. naaaajs.

Tänkte jag skulle lägga ut lite fler bilder som skulle ha lagts ut i  Onsdags nu...



Arvid och favoriten...




Arvid sjunger fint.
.
"La la la laaaaa"...


Jag och Arvid myste i sittpuffen!



Snyggaste lillkillen ... Han tror att man får stå på bilen...
Aj aj, säger mamma..


Mycket lyckad bild.. haha.. bra att en av oss ser nöjd ut iaf.. ;)



Något som är jätteroligt är att öpna garderoben.... Aj aj säger mamman.. igen...


Lagar mat :)



Leker med tåget..



Leker med flygplanet...



Pussar Teletubbien ...



Detta är mycket kul.. vad tror ni mamman säger?
.. precis.. Aj aj....


Sen hade vi tävling om vem som var snyggast i Arvids björnmössa..

Arvid sa att han inte passade i den...



Sen sa han att jag var ful i den...




Jag och Arvid kom överrens om att fuldockan passade bäst i den !

(Måste nästan erkänna att fuldockan blev liiiite söt i den mössan...)




HAHAHA....
Alla bilder kan ju inte bli bra ;)






Nu ska jag se om det blir någon frukost idag....

Kraaaaam!




Postat av: Heidi

Vilka sötnötar ni e =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits