Fina vänner :)

God dag !

Jag har sååå fina vänner :)

Idag kom
Evelina och Nelly hit kring lunchtid.
Evelina hade med sig lunch !!
Eller iaf. tillbehör som skulle bli lunch :)
Hon hade köpt lax, ris, gjort romsås och även gjort en sallad..
När hon kom så ställde hon sig i köket och kockade!
Evelina är sååå go :)

Maten blev så klart mycket god !!!
Efter maten så diskade Evelina, och plockade undan alla.. :)

Mmmmm...


Fina Evelina :)



Söta Nelly!



Kex är gott !



Nelly var lite misstänksam mot mina kryckor... och även mitt ben :)
Men det släppte efter en stund :)

Efter maten blev det kaffe!
Efter kaffet kom Helené och skulle låna en sockerkaksform, då blev det mer kaffe !

Helene´ hjälpte mig hälla upp kaffet i en termos som hon sen ställde på vardagsrumsbordet.
Tack :)

Tusen tack snälla Evelina som kom och lagade mat till mig !!
Tack Helene´för att du är en så underbar granne!!

Tack även till Pernilla som imorse erbjöd sig komma förbi m. McDonaldsmat :)
Tackade dock nej, eftersom Evelina skulle komma och fixa käk ..
:)


Har pratat m. mina prinsar, och dem har det bra i sthlm...
Arvid var lite småvarm idag, hade fått Alvedon. hoppas det går över snabbt!!!
Saknar mina prinsar MASSOR!!!
Hoppas CH skickar lite bilder sen, så jag kan visa er..

Kärlek till er //Frida




Postat av: sparriz

Mycket fina bilder på nelly:) Jättekul att ses! var ganska länge sen sist. Lycka till i morgon!! bryt inga fler ben;) Kram kram!

2009-11-12 @ 18:17:51
Postat av: Heidi

sånna vänner ska man vara rädda om =)

skönt med sällskap oxå nu när du e solo hemma..

kraaam


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits