Fikade hos en vän, pojkarna dem tog sig ett bad... !

Halloj !
Ikväll blir det tidigt, så jag skriver bara ett snabbinlägg nu...

Imorse klev jag och Arvid upp 05.10... Zzz.....
Vi kollade på BarnTV och lekte.. 08.10 somnade han igen... 1 timme.

Idag åkte jag och fikade hos en bekant... Sååå trevligt !



När jag var hos en kompis på fika så passade Arvid och CH på att åka och bada!
Dem badade i Timrå.
Arvid hade först varit tveksam... men efter ett tag så äääälskade han det :)
Jag fick massa samtal ringd, och annat nödvändigt gjort. tex. bet räkningar. bra.

Hittade lite bilder i CHs o min telefon.. inte många. men iaf.

Arvid var med mormor på Birsta och åt korv m. mos !



Pappan och Arvid var på drakborgen igår !



Arvid ville sitta i bilen.. pappan ville vara snäll.. han lade i 10kr....dålig idé...
Arvid blev tokledsen.... sötfis...




Hittade denna bild på CHs telefon...
Pojkarna var på Willy:s och handlade... saknar att kunna göra sakr med dem :(




Arvid somnde idag 17.30... han var helt slut efter badet....
CH sover redan.. och klockan är bara 20.15 !!

Så här sitter jag....


Hej s länge!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits