Fick besök av lille Lucas :)

Halloj !

Nu harjag haft besök igen !!
Denna gången var det grannen
Angelica med sin lille übersöte Lucas !!!

Lucas är endast 6 dagar, 49cm och väger ca 4 kilo...
Shit så liten !!! och vet ni...?
JAG FICK HÅLLA I HONOM!! Sötpropp!!
Han sov i min famn.. åååååhh....


Kollade även hur jag ligger till i Marabous tävling...
Ligger fortfarande på 6:e plats...!

Behöver dock fortf. erat stöd !!
Idag är sista dagen som man kan rösta, sedan skall en jury avgöra vilken av dem
som är på "Top10Listan" som blir vinnaren...
Spännande ;)

sååååå... Glöm inte att rösta en sista gång!
TRYCK HÄÄÄÄR !

Pratade med mina prinsar på webcam nyss.. åhh.. min lillasnutteplutt !
Han blev jätteglad av att se mamma :)
Saknar dem masssssssor!!!!!


KRAAAAAAAAAAAAAM!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits