Farsdag, farsvecka och farsmånad....

Hallå !

Då var det Söndag, och inte vilken söndag som helst. Utan farsdagssöndag!!!
Pappan och sonen har haft en tung natt.
CH jobbade till 22.30 igår, gick hem och var hemma 23.00.
Klockan 00,00 vaknade Arvid. vägrade somna om.
klockan 03.30 så somnade han... och CH också...
Som tur var så sov Arvid då till 08.45...

Arvid och jag grattade CH med paket imorse !
Boxershorts och "pappakort" :)

Farsdag... det innebär att far och son skall vara extra mkt med varandra denna dag?
För CH blir det verkligen farsperiod istället.. ända tills jag kan ta bort gipset och börja leva normalt..

Det är sjuk tjobbigt att inet kunna hjälpa till.
Inte kunna göra något vettigt alls. :(
Igår plockade jag ur diskmaskinen, det tog ca 30 minuter...
och sen fick jag skitont.... skit skit skit...



Nu ska Arvid få låna datorn medans pappan duschar.

Kram å hej





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits