Choklad i stället för mat ? ;)

Hej på er.
Är hungrig. men eftersom svärmor och Arvid är ute och gungar,
och CH han dammsuger så vill jag ej besvära dem nu..
Jag äter choklad .. mmm.. tack igen Heidi.. :)

Jag har läst lite ang. mitt benbrott.
Enl. vad jag förstått så är det detta ben jag brutit

(Om någon vet bättre, så rätta mig gärna!)

Snacka om att man känner sig dum när man ligger däckad i sängen...
Vill ju hjälpa till. vill inte vara en belastning...
När jag blir återställd i foten/benet så skall CH få hur mkt fritid han vill ! Jag skall ta 20 nätter i rad(minst)
Han skall få vila och sova och lata sig...Jag skall göra allt då ! :)

/Frida !




Postat av: favvosyrran

shit..... ska du ge honom minst 20nätter! Hur mycket är inte jag skyldig simon efter mina 16veckor i liggläge. Simon tycker att jag ska ta efter dig på vissa saker ;)

2009-11-06 @ 16:32:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits