Bilderna som jag försökte publicera igår....

Snabbinlägg...

Fisen tar sig en dusch....



Familjelek på Media Markt...



Ni har väl inte missat att det just nu pågår köttkrig i Sundsval !?
På många av de större kedjorna kan man nu köpa färsk oxfilé för 99kr kilot...
Sjukt billigt !




Allt för ofta hittar vi Arvid ståendes i soffan.
Räcker att man inte tittar på honom i 5 sekunder... shit....



Mamma på IKEA.. Bla bla bla...
Ni har väl inte missat att mamma fyller år om 111dagar !





Och kära läsare....
Glöm inte bort att rösta på mitt bidrag i Marabous tävling !!!!!!!!
TRYCK HÄR...
Om du tycker att jag är ful ;)



Hua så jag saknar mina pojkar... :(

Nu återgår jag till städning för att fördriva lite tid.....

Kram å hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits