Åhh. vilka fina vänner jag har :)

Hej hej !

Nu har jag haft lite kaffebesök här hemma :)
Helené var snäll och kom och kokade kaffe och höll mig sällskap ett tag :)
Alltid kul att prata lite strunt och bara vara ett tag !

Sen nu när jag kollade igenom alla bloggar, så upptäckte jag att söta Pernilla hade gjort
ett specialinlägg bara för mig skull !! :) Med tips på saker jag kan titta på, på internet! :)
Supergulligt.. Tack snälla ...

Även Mli Bloggar för min skulle ibland :)


Underbart att ha så fina vänner :)


KRAM till er alla !!!

//Frida ! :)




Postat av: emelie o elliott

hej, ni ska de? tycker det är smart drag av er, jag och sambon ska definitivt göra de, och om elliott får så han med såklart! är eran son i riskgruppen eller har ni kanske fått besked om att det är okej att vaccinera de som är under tre år? här har vi inte fått höra nåt om det är så ännu! kramis

Postat av: emelie o elliott

aha..oki! För som jag fattat det så har de från början varit de som är tre år och uppåt. Men nu så har läkemedelsverket nu insett är att dödligheten bland småbarn under 3år är lika stor som den bland de i riskgrupperna som är gravida o har lungsjukdomar och därför skulle de ompröva de beslutet de tagit innan. Men de är väl inget bestämt än så länge tror jag inte.. fast de kan ju va så att det finns andra bestämmelser där ni bor eller nåt? jaja..de återstår väl o se. ha en fortsatt trevlig kväll! kramis

2009-11-09 @ 18:36:19
URL: http://emlisch.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits