ÖNSKAR KÖPA !

Hej på er !
 
Har googlat och kollat på blocket.. men inte..

jag efterlyser en äldre variant av gåstol!
En sådan som inte är 5kilo tung och otymplig som ett kylskåp...

Vi har en vanlig gåstol hemma, men den är inte smidig att ta med när man skall iväg..

Jag önskar alltså köpa en liten och smidig gåstol!

Sååå.. om du äger en gåstol som är smidig och liten, hör av dig!

:)
Maila : [email protected]
Eller skriv en kommentar här !




Postat av: Heidi

E inne o kollar hos dig oxå varje dag =) Fina bilder har du med..Hoppas du får tag i en smidigare gåstol, vet va du menar..Våran är lika stor som eran o den e rätt otymplig..

Postat av: Karro&Oliver

Haha tänk om det ändå vore så enkelt att man kunde skjuta dom =P

1 bet Oliver idag och han skrek och grinade stackaren.

Då tog jag fram damsugaren och sög upp massor.

Tror tusan dom kryper ur damsugaren för dom är lika många efter 5 sec.



Men uscha , tur att det bara var en dröm :P Lät riktigt obehagligt.



Ha en fortsatt trevlig helg ni med :-)

Karro&Oliver med myrorna.

Postat av: dess

Vi har en men måste kolla om jag hittar den! en liten enkel med inga leksaker alls som sitter på

2009-05-10 @ 08:46:43
URL: http://dessthea.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits