...fortsättning !

Hej igen!

Nu har sonen somnat för natten, så nu skall jag väl hinna blogga lite tänkte jag!

Igår var vi på drakborgen tillsammans med lite vänner ifrån familjeliv.se
Även Helené och Elton var med så klart :)

Helené hade tagit superfina bilder på Arvid (så jag stjäl dem helt enkelt, Tack ;)

Dricker bebisjuice .. gott gott !


(Min hand ser sjukt knasig ut.. haha)

Arvid busar med Helené ! Sötnos!!


Åker Bobbycar med mamma. superfort gick det!!!


Lillbusfisen!


Uppochnerfis!


Buspojkarna Elton och Arvid !


Sötaste Elton blev jätteglad när jag hade köpt såpbubblor !


TACK FÖR LÅNET AV BILDERNA HELENÈ :)  
(Var lite fräck å lånade utan att fråga... !)



Denna bild vet jag inte när den är tagen.. kanske förra veckan!
Arvid sitter i Kjelles knä och jobbar !




I går fick Arvid paket !  Brevbäraren försökte trycka ner paketet genom postfacket...
Tur att det inte var en vas :)


Supertuff jeansjacka och en tuff body !
Tack snälla Farmor och farfar!!

IGÅR
Igår var Arvid tjurig och ville INTE sova när bara mamman var hemma.
Jag försökte natta honom ifrån 18.30 till 22.30 ! NEJ...
Han vred på sig, skrek, skrattade och grinade om vartannat...
Men sen när pappan kom hem 22.40 så somnade han på ca 2 sekunder.. sötfis!

Han älskar sin pappa sååå mycket!!

Idag gick det dock mycket bättre...
Han åt gröten och sen tvättade jag honom, pyjamasen på.
Tog ca 1 minuter i sängen, sen sov han sååå skönt :)

IDAG

Idag har jag och Arvid varit på återbesök på BVC.
Återbesök efter att Arvid hade öroninflammation, allt såg jättefint ut i öronen nu. Skönt att få bekräftat.
Sen åkte vi och hälsade på pappan på jobbet, Arvid sken upp som en solstråle när han såg pappan :)

Sen åkte vi hem och åt lite mat (lite vet jag dock inte.. en 150grams burgare MUMS!)

Nu på kvällen gick vi ut och lekte i lekparken.. Gungade och fikade.
Helene, Elton och Helenes mamma Priscilla och hennes lillebror Melker bjöd på fika!
Supergoda bullar och kaffe. mums!


Nu skall jag kolla igenom alla bloggar jag dagligen läser (ca 20 stycken)
Sen är det plocka ihop som gäller.. och hänga en tvätt...

Sen skall jag krypa ner i sängen och läsa en ny tidning som jag köpt!


Hua så mycket bla bla bla det blev.. var det någon som orkade läsa??

Kram o hej /Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits