Dålig uppdatering.. igen (!)

Tjo !

Då har jag återigen varit sådär dålig på att uppdatera.. suck.
Skall dock inte bjuda på några bilder för tillfället... kommer ikväll.

Idag har jag och Arvid varit på hattparaden tillsammans med mormorn, Monica , Evelina, Nelly och Andreas.
Trevligt sällskap, men själva hattparaden såg jag inte. och de hattar jag såg, var inte särskilt snygga.
Bara hög ljudvolym ifrån speakern, musiken... samt att det var tokigt varmt inne,

Känns att både jag och Arvid har sovit för lite. tålamodet är inte som det skall.. men men...

Nu klockan 18.00 skall vi äta middag hos min pappa, "Kött" sa pappa, "kanon" sa jag.
Får hoppas att Arvid vaknar själv, så jag slipper väcka honom...

Igår fick jag iaf. min nya mobiltelefon, underbart!
Nu kan jag ringa, sms:a och mms:a hur mycket som helst, för en spec. summa.
Blod var visst tjockare än vatten ändå ;)


Nä, nu måste jag rappa på lite här hemma.

Återkommer med bilder ikväll !

Hej hej!




Postat av: sparriz

Hade trevligt idag:) Har ni tråkigt i morgon är de bara att höra av er. Kanske komma hit och fika eller nåt:)

2009-05-21 @ 20:02:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits