Då var vi åter tillbaka !

Hej på er!

Vet faktiskt inte vad som har hänt, jag måste skärpa mig!
Blogga bör man, varje dag.. jag vet! Sorry :)

Tänkte börja med lite filmer!!

Nils-Arvid och Carl-Henrik gungar!



Arvid lär sig att dricka vatten på vägen till stugan :)


Imse vimse spindel är jätterolig !



Idag jobbar CH 10.30-22.30.. tråååk !
Samma sak imorgon.. och sen åker han vid 00-tiden ner till Stockholm..
Direkt när han kommer till Stockholm så hämtar hans pappa upp honom och dem åker
vidare till Ystad !
Och i Ystad blir dem i 9 långa dagar !! :(
Jag och Arvid kommer att sakna pappan supermycket...

I Tisdags var vi först på babysång, och sen på babybokprat!
Denna gången slapp vi vara ensam :)  Marie och Joseph var också där!
Efter bokpratet fikade vi tillsammans med dem på kulturmagasinets fik! Mys :)



Igår var jag och Arvid och besiktade bilen...
DEN GICK RAKT IGENOM !! Inga fel.. Yeeees. !!
Underbara Audi !



När vi var på väg hem i bilen somnade Arvid mitt i en lek.. såg superkul ut :)
Sen sov han vidare i bilstolen här hemma...


Idag ska jag och Arvid åka och hämta min nya mobiltelefon !!!
Förhoppningsvis så kommer jag nu att kunna knäppa bättre bilder, och kanske filma med bättre kvalité ??

Jag kommer också att byta ifrån halebop kontantkort till "Telia Mobil Fastpris"
Jag kommer att kunna prata HUR MYCKET JAG VILL, SMS OCH MMSa också ! Wiihoo !


Avslutar här med en film på pappan och bebisen :)



Blev rätt så yrt inlägg det här.. men men.. :)






Postat av: Heidi

YEY Äntligen nytt inlägg =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits