Är monstret löst, eller är det en monsterlös dag?

Hej hej!

Igår skrev jag att Arvid var ett monster, och ja. han var faktiskt det...
Idag har han dock inte visat några monstersidor alls!!

Supersnällaste myskillen som somnat snällt både vid tupplurar och för natten!
(Kvällsnattningen tog inte ens 5 minuter!)


Vart var vi nu då....
Hmm.. gårdagen är inte bloggad va?

Gårdagen började med en frukostpromenad med
Helene´och Elton !
Helené hade gjort frukost, mums sa jag !

Mackor, kaffe, té, ägg och kakor!! Tack :)

Arvid var tröttis...


Elton var gladton :)



Sitter och funderar på vad jag och Arvid gjorde mer igår... men minnet är totalt borta!
Jag vet att vi var en sväng till bowlinghallen...
Ringde nu till mamma för att kolla vad jag mer hade gjort, men det verkar som om att
vi inte gjorde något mer...
Fick även prata med samtliga bowlare tror jag.. haha... jaja..
Kommer iaf. ihåg att Arvid var ett MONSTER igår .. hihi..
Somnade 21.45..

Nu till dagens händelser!
Arvid vaknade 06.15.. gäääsp...
Så då var det bara att vakna för mig också då... (lyckades få Arvid att stanna i sängen 30 minuter)
Sen upp och leka, full fart !
Lek med boll...


Arvid visade kärlek till kökshanddukarna på morgonkvisten...





Slog på datorn, efter ett tag kom Helene online.. och även Karla!
Vi bestämde att vi skulle på promenad!

Dock blev det skitväder när det väl var dags för promenaden...
Så det blev ett kortvarv här i Ghettot.. sen till ICA för att köpa sallad...
Sen gick vi hem till mig och käkade den..
Innan maten var det bus på golvet....

(bild lånad ifrån missh.blogg.se)


Sen lekte Elton och Theodore mer på golvet... Arvid han tog en tupplur...

Kaffe drack vi självklart också!
(Helené som inte lärt sig dricka kaffe (än!) drack té......
Efter kaffet vaknade Arvid...
Då blev det fotografering på sängen!
Nyvaken Arvid och Theodore !

(bild lånad ifrån missh.blogg.se)
Arvid, Theodore och Elton !

(även denna är lånad ifrån missh.blogg.se)

När de andra gått hem till sig så plockade jag och Arvid lite.
Sen gjorde vi oss redo för en sväng till bowlingen...
Först var det mat som gällde för mig, blev potatis och lax (Tack Emma !)
Mammas kompis Monika var också där :)
Arvid tyckte henne i håret, hihi....Det bertyder nog att hon är godkänd ;)

Sen var det dags att testköra Kjelles superfina nya bil !!

Arvid och mamma kör raggarbilen :)


Armen ute... precis som en riktig raggare ;)

(Tungan for visst också ut ;)   )

Mamman, bebisen och bilen !

(mamman orkade faktiskt inte kamma sig idag, tur det finns keps !)

När Arvid började bli trött så åkte vi hem...
Tänkte hela vägen "Hoppas hoppas att nattnignen går enklare idag"
Och vet ni... det tog inte ens 5 minuter att få honom att sova idag!!


Tack för idag (och igår!)

//Frida & aRviD!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits