Äntligen lite tid att blogga :)

Hej där ute!

Har blivit dåligt med bloggande sista dagarna...
Ska försöka att komma ihåg vad vi gjort... hmm...
*******************************************************************************
ONSDAG

I Onsdags var vi hemma hos Karla på bebisfika.
Tyvärr var tiden knapp för våran del, så kameran fick stanna i väskan!
Men snodde denna bild ifrån mlish.se !
(Fler bilder från träffen finner ni på mlis blogg!)


På kvällen åkte jag, CH och Arvid till Sidsjön för en promenad och lite fika!

Arvid sov sig igenom promenaden och fikat!



Kaffe och toast ! mums!


När vi gick runt sjön så såg vi lite här och var röda djur!
Hund och katt...


Hund och bäver !


Hund och papegojja!


Någon som vet vad detta är för djur??
Hörde ryktas om att det ev. var reklam för en ny djurmottagning ?? hmm..
Någon som vet bättre?

******************************************************************************
TORSDAG

På Torsdagen var det "familjelivsfika" hemma hos !
Men innan fikabesöket kom så var det städning som gällde...

Arvid måste givetvis hjälpa till !


Vet inte om det går snabbar med hans hjälp iof...   : )



Nelly var den enda som ville fastna på bild :)



********************************************************************************
FREDAG

På förmiddagen var CH och tränade (lyfta tunga saker)
Jag och Arvid passade då på att ta en promenad...
På vägen såg jag att någon vänlig själ hade hängt upp dessa nycklar på en lyktstolpe!
Någon som tappat dem och vill veta vart det är ?  Skriv en kommentar med namn och nummer!


Efter träning och promenad så åkte CH och Edde och spelade bowling..
Jag och Arvid åkte och fikade på Milko. skoj att träffa KOllegorna lite :)
 
På vägen hem ifrån bowling och milkofikat så somnade Arvid...(typ 17.00)
Vi köpte pizza som vi smoffade i oss...
På msn fick vi ett tråkigt besked... :(
Älskade katten Hasse finns inte längre med oss..

(Känns jättekul att Arvid han träffa Hasse, och han älskade honom,
  precis som alla andra!!)

Vi blev jätteledsen och fredagsstämningen ville inte infinna sig ..
CH gick och lade sig bredvid Arvid i sängen.. och somnade (18.30 !)
Jag städade lite här hemma, men somnade vid 21-tiden jag också!

*****************************************************************************
LÖRDAG

Vaknade idag rätt så utvilad, jätteskönt!

Idag jobbar CH hela långa dagen...
Jag och Arvid hade inga planer... men *pling* sade telefonen!
Zandra och Rasmus ville komma och fika, trevligt sa vi !

Arvid ville INTE sitta själv idag.. så det fick bli lutandes mot kuddar :)


Rasmus ville visa att han kan krypa!! Arvid har fullt upp med leksakerna..



Nu sover Arvid dagens andra tupplur..
Själv ska jag plocka lite disk.. sen vet jag inte vad som står på schemat..


Om någon inte har något att göra ikväll/natt...
Underhållning finns !
19.30 idag kommer 20st "tokar" att spela BirstaMaran! (min mamma är en av tokarna!)
50 serier bowling (1 matpaus vid 04.00)
Dem beräknas vara färdig imorgon kl.14.00...

Sååå.. om du har tråkigt och gillar att titta på bowling... :)


Hej så länge !




Postat av: Maria

Hej på er!

Vilka härliga bilder. Ni har det bara bra på dagarna ser jag :)

Ang. de röda djuren, så är de reklam för den nya djurkliniken "Veterinärhuset" som har öppnat på Lv5. Min syster jobbar där och jag kan verkligen rekommendera alla djurägare att gå dit. Superfina lokaler och trevlig personal. Än är det inte helt klart då de öppnade i tisdags, men bra blir det!!

Nu fick jag in lite smygreklam i din blogg ;-) Hoppas det är ok!!

Själv har jag inte bloggat på länge, jo i mobilbloggen iofs. Jörgen har varit i Norge en vecka och vi har bott hos min mamma då. Det är inte roligt att vara ensam hemma i en liten lägenhet då det är fint väder ute :)

Ska försöka lägga in lite bilder imorgon som visar hur mysig vecka vi har haft!

Ikväll kom iaf Jörgen hem och det tyckte både jag och Hugo var väldigt mysigt! Allra jobbigast har det nog varit för Jörgen, som inte har fått träffa oss, framför allt Hugo ;-) på en hel vecka.

Nu ska jag vika lite tvätt, sen är det godnatt!!

Stora kramar till er från oss =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits