Vilken väg? Bättringsvägen!

God afton!

Då var det en ny vecka.. en bra vecka!

Förra veckan präglades av förkylning och tonvis med gnäll och skrik..
Den här veckan ska bli superbra, och jättemysig!

Arvid är nu frisk, iaf. till 95%...Lite rossel kvar bara.
Jag däremot är fortfarande förkyld.. näsan rinner och så massa irriterande hosta..

Den här veckan är det sååå mycket skoj som jag vill göra, så jag hoppas på att bli frisk snart!
Tisdag: Babysång (Kommer ej att gå tyvärr..pga. min förkylning)
Onsdag: FinstaFika!
Torsdag: Familjelivsfika
Fredag: Svärföräldrarna kommer på besök
Lördag: Kalas för CH som fyller år på Söndag
Söndag: CHs födelsedag!

Idag fick jag en rejäl sovmorgon.. Tack älskade sambo och son :)
Ända till 11.30 sov jag.. helt underbart.. hade dock kunna sova hela dagen...

Vid 15-tiden åkte jag och Arvid till bowlinghallen.Pappan stannade hemma o vilade och städade :)
(Tack igen älskling!)
På bowlinghallen lekte Arvid med mormor och Kjell.
Jag passade på att hoppa in i solariumet.. såå skönt!!
Och ja, det är bra att sola när man är förkyld, eller iaf. inte dåligt :)
(Om man har feber så ska man inte sola..men annars går det bra)

Upptäckte nu att jag igår glömde att blogga vad vi gjorde ..
CH jobbade..
Jag och Arvid var hemma och fick besök av mormor!!
Arvid blev jätteglad när mormor kom på besök, dem lekte på hans rum :)
Mammam och mormorn åt pyttipanna, Arvid åt Pasta med tomat.. helt ok tyckte han.

Har återigen tänkte att visa några "utvecklingsbilder..."

Har hittat bilder som är fotograferad ungefär den 9:e varje månad...



Nu är det sovdags här hemma!

Kram på er!







Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Hej=) När du mobilbloggar, vilket nr skickar du till då? Har du ändrat något i inställningarna på bloggsidan? Jag har alltid kunnat mobilblogga, men nu helt plötsligt funkar det inte, vill du försöka hjälpa??=) Kram o gonatt

Postat av: Mli

Ja tyckte att det var nyss du fick Arvid. Shit vad tiden går!



Ja, babygymmen är verkligen inte billiga. Men förhoppningsvis kan man ha kvar den till nästa unge.

Vi diggar tumman båda två, men har för mig att dom har sagt att mumins leksaker osv är bättre.

2009-03-10 @ 09:08:30
URL: http://mlish.se
Postat av: Helené

Ja, ha sitter som den kung har är ;)



Fy, vilket väder vi fick i dag. Ett riktigt promenad väder ;)



Men du, vad gör du vaken före 7? Nils-Arvid skulle ju sova till 8, var de inte så de var bestämt? ;)



JObbigt att du fortfarande är förkyld, de borde ju gå över snart tycker jag!

2009-03-10 @ 09:15:38
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Mamma Till Tea

Söta bilder : ) Hoppas du bli frisk snart. Nästa fredag vart de pulka åkning i sidsjön man fick skriva upp sej idag , så hon visste hur många korvar hon skulle köpa haha. Men tänka så du visste. men just ja vi hinner ju gå på tisdag igen om du skulle vilja anmäla dej på det : ) Ja de blev ju inge barn för dom, men nytt test nu igen i april : )) Ja vill tävla o vinna någonting någonngång Skrattar ,hahha så nu väntar ja på en tävling på din sida. ska göra ett försök då faktiskt ! Kram på er

2009-03-10 @ 14:55:25
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits