Uppdatering.

Hej på er !
Nu är det en ny vecka, nya tag här på bloggen.
Jag har varit upptagen hela helgen, därav väldigt få nya inlägg...

Ifredags kom svärföräldrarna + gammelfarmor upp hit till Sundsvall!
Sååå trevligt!! Arvid blev jätteglad när han såg farmor komma i trappen, han attacerade henne med en jättepuss :)
Vi har ätit gott, druckit gott, och även firat CH som fyllt år!
Även mina föräldrar har varit här !
CH har fått jättefina paket, Jeans, tröjor, böcker, pengar, presentkort, skärp och även guitarHero!!!!
Igår hade CH handbollsmatch, och jag är väääldigt glad att jag och Arvid valde att stanna hemma.
CH fick världens smäll ! Han och en kille i motståndarlaget råkade skalla varandra!
CH fick smällen mitt på ögat, den andra killen tror jag tog smällen mitt uppe på huvudet.
Stackars min älskade Carl-Henrik är alldeles blå på ögat :(
Dumma dumma pojken som gjorde min plutt trasig!

Bilder har jag inte så många, ingen alls just nu.. men sen, eller imorgon...

Imorgon ska jag och Arvid på babysång, sen efter så ska vi hem till våra
fina grannar på middag!
Tacopaj skall ätas.. såååå gott.. längtar!!!

Hej så länge!






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits