Promenad, shopping och Robinson !

Hej hej!

Idag har jag och Helene varit på promenad tillsammans med våra prinsar!
Vi gick vid 13, och kom inte hem förrens vid 18 !

Tog ca 40 minuter att gå dit, men 50 minuter att gå hem.. hmm...

På Birsta shoppade jag 1 mössa, och 1par vantar till Arvid, hela 35kr gjorde jag av med :)
Helene köpte fleeceset, hängselbyxor och jeans till sin prins hon !

Efter att ha shoppat ca 2 timmar så gick vi till bowlinghallen och åt tillsammans med CH, även Roger kom dit.
För mig blev det en 90grams hamburgertallrik.. såå gott :)

Här sitter grabbarna i sina vagnar på väg hem.


Arvid somnade på vägen hem i vagnen.. 17.10...
Sov när jag bar upp honom till lägenheten...och sover fortfarande!
Kommer att bli en jobbig morgon imorgon... vaknar han 03? eller 04.. hoppas på 05 iaf.. :)

Nu sitter jag här och ska se på Robinson ! skojjigt, hoppas på roliga deltagare..

Återkommer/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits