Morgonmonstret...

Hej!
ja, han är faktiskt ett riktigt morgonmonster!
Som jag skrev innan så vaknade han 03.30....
05.00-05.45 åkte jag och Arvid bil.
när vi kom hem vaknade Arvid, men behövde sova mer.
Så då var det CHs tur att åka bil :)

06.00-08.30 åkte CH o Arvid bil... jag sov. tack tack :)

Nu har vi skjutsat CH till jobbet, Arvid sover nu i bilstolen .. med balkongdörren öppen, och massor av täcken runt bilstolen..
(å så har han så klart overall, mössa, vantar, o tjocksockar)

Trots att vi gick o lade oss redan vid 22-tiden, så är jag slut.. helt slut.
Är inte riktigt frisk jag... har ont i halsen och är förkyld..
Arvid är fortf. snorig...

Hoppas verkligen att han blir frisk snart, och även kommer på att man kan sova på nätterna!!


Här en bild från bowlingträffen vi hade med familjelivsgruppen förra veckan:
(fotograf:jennie)



Tack för nu /F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits