Mamman och den övertrötta bebisen....

Hej hej!

Nu har jag inte bloggat "på riktigt" på hela idag och igår !
(bara mobilbloggat!)

Igår var vi bjudna på fika hemma hos
Mia o Casper!
Jag, Helene och våra fina bebisar tog en promenad dit.
5 mammor + 5 bebisar.. underbart!!
Jättegott fika fick vi också..mums...

Arvid fick låna Caspers gåstol, tack sa bebisen och mammans rygg :)


Även jag lyckades bli med på bild... har jag så där stor näsa verkligen ?!?!


Lilla Stella , Elton, Arvid och Storpojken Casper !


Stella håller sig på avstånd från buspojkarna.. Arvid passar på att smaka på Eltons hand..


4 bebisar=4 fotografer.. inte lätt att få allas uppmärksamhet :) 
(Ibland blir det inte som man tänkt sig.. men kul att Helene också fick vara med.... hihi)




Efter fikat promenerade vi hem igen..
På den långa vägen hem (5minuter) så somnade Arvid, och han sov när jag bar upp honom,
sov när jag klädde av honom ytterkläderna, och fortsatte sova när jag lade honom i sängen..
Man blir trött av att träffa polarna :)



Idag var det fikaträff igen!
Denna gången med "familjelivsgruppen" !!
Vi brukar träffas hemma hos varandra, men idag blev det inte så.
Idag träffades vi på Drakborgen!!!

Jag, Helene och våra prinspojkar åkte bil ner tillsammans.
(Snart är det Helene´som kör.. eller? )

Arvid och hans tjejkompis Nelly busar i miniborgen!

Mera bus!  Arvid tycker att Nelly är en supersöt liten tös!


Elton var lika glad som vanligt ! Superkul att hoppa i hoppborgen!!


Nelly är stortjej och kan åka bil nästan själv!


Här är en annan av Arvids kompisar, lilla söta Cornelia :)


Nelly och Wilmer tutar och kör ! Wilmer är storkille och sitter på bilen utan stöd !!


Wilmer på drakborgen :)


När vi åkte hem ifrån drakborgen så trodde Arvid att det var natt...
Han somnade i bilen och fortsatte sova när vi kom hem...
sen vaknade han vid 18... och ville sen sova mer..
Men då var mamman elak och sade NEJ...
Stackars bebis... Jag "tvingade" honom att vara vaken till 20.00 !
(vill ej kliva upp 05.00 imorgon!)


Klockan 22.30 ska vi åka och hämta hem Carl-Henrik från jobbet.. sen ska jag sova direkt!
Imorgon jobbar C-H "kortdag", slutar vid 16, eller 17 tror jag..
Sen är han ledig hela Lördag, söndag och Måndag! Great !!!


Nu ska jag plocka och göra fint här hemma!

Kram o hej!




Postat av: sparriz

vilka superfina bilder!

2009-03-27 @ 08:58:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits