Hej "Anonym"

Hej "anonym" !

Jag har nu ett tag suttit och funderat på hurvida jag skall skriva detta inlägg eller inte.
Men efter att ha övervägt med två personer, så har jag kommit fram till att jag ska det.

För det första så ska du veta att det egentligen inte går att skriva anonyma kommentarer, ty varje kommentar är bunden till ett "IP-nummer"
Dessa är mycket enkla att spåra, vilket jag nu har gjort.

Dessutom är du dum nog att i första kommentaren skriva ditt namn, men nu i ditt andra medelande trodde du att du kunde vara anonym, inte så smart va?

Jag vet vad du tycker om mig, så därför förstår jag verkligen inte varför du läser min blogg?
Men jag antar att det hela grundar sig på avundsjuka och bitterhet.

Men men, det kan ju inte vara lätt för dig...

Väljer att lägga in en låt, riktad till dig. håll tillgodo "B"
Du väljer själv hur du skall tolka den..





Postat av: Acca

men vad är de för dumma människor som skriver i din blogg?

hoppas iaf. att prinsen mår bättre i sin förkylning idag! eller iaf. är på bättringsvägen! allt bra annars? snart helg igen, gud så fort de går..ha de bra å sköt om er! hälsa hem! kram

Postat av: Frida

Hej Acca!

Tur för dig att du inte försökte vara Anonym ;)



Ja för att svara på din fråga... så svarar jag:

Människan i fråga vet vem hon är, jag vet vem hon är.

Hon är livsbitter, inget man kan rå för kanske??

(berättar mer på babysången på tisdag!)



KRAM!

2009-03-05 @ 21:12:32
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: pernilla

hahaa kul du är poppis ;)

2009-03-06 @ 06:36:46
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Jenny L

Vad är det för elaking som härjar på din blogg? Som sagt, du får trösta dig med att det är en tragisk människa som lägger energi på sånt. Rock on, Frida!

2009-03-06 @ 21:21:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits